listopada 18, 2020

Kubek świąteczny i sklep na FB.

 Dzisiaj będzie króciutko, ale z małym update. Będzie świąteczny kubek, który niedawno powstał i będzie o sklepie na FB, który powstał jeszcze później niż kubek. 


Zimowy kubek

    Zimowy kubek powstał pod wpływem chwili. Wiecie, kiedy przychodzi zima, albo w ogóle robi się już chłodniej na dworzu, to ja wyciągam swój ulubiony kubek w stylu anime ze świątecznym motywem i w zasadzie tylko w nim piję jakieś większe ilości napojów. Jeszcze coś takiego muszę stworzyć w wersji filiżankowej. 😁

   W każdym razie, ten kubek akurat wszedł mi pod rękę, kiedy przeglądałam swoje zapasy i przyszło mi do głowy, że nie tylko ja pijam w "zimowych" kubkach. Dlatego wybrałam kilka farb, przejrzałam parę zimowych zdjęć i obrazków (pinterest do kopalnia pomysłów), zasiadłam przed biurkiem i namalowałam. 

  Na kubku, który ma pojemność 600 ml (czyli w zasadzie dwa razy tyle, co standardowe) jest zimowa noc, pełnia i mała, senna wioska, przytulona do górskich zboczy. Z prawej strony stoi mały kościół, w zasadzie kaplica, a przed nią rozświetlona choinka. Mniej więcej pośrodku na pierwszym planie znajdziemy zmierzających do wioski Kolędników. Teraz już tradycja zanika, a trochę szkoda. Wydaje mi się, że jeszcze gdzie nie gdzie ją się kultywuje na kresach, ale przyznam szczerze nie jestem pewna. 


Jeżeli ktoś z Was chciałby ten kubeczek, zaglądajcie do sklepów Fox. Cups. Art, czy to na FB czy na etsy, albo allegro, bo tam właśnie jest wystawiony. 

Sklep na FB

Powstał całkiem niedawno, bo właściwie w ostatnim tygodniu. Zależało mi na tym, byście mogli w jednym miejscu znaleźć moje prace, które można kupić od ręki, niekoniecznie opuszczając FB. Daje Wam to szybki podgląd na dostępną całość. 
Jeżeli jednak nie jesteście przekonani do tej formy sprzedaży, zapraszam Was na Allegro lub Etsy. 
Mam nadzieję, że ta nowa forma się przyjmie wśród moich obserwatorów. 

Zaglądaliście już do tych sklepów? Dajcie znać 😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Handmade z pasją i fantazją , Blogger